З метою створення умов для розвитку самореалізації кожної особистості, формування покоління, яке здатне вчитися упродовж всього життя, продуктивно розв’язувати нагальні проблеми сучасності, розвивати цінності громадського суспільства в КЗ « Інзівська ЗОШ І-ІІІ ступенів» з 01.10.2019 по 31.10.2019 організовано та проведено заходи до Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек. Місячник шкільної бібліотеки проводився під гаслом «Бібліотека Нової української школи – простір для освітніх можливостей кожного учня».
Відкриття місячника відбулося із запрошення « Зроби добру справу – запроси друга до бібліотеки!»
Протягом жовтня учні школи брали активну участь в цікавих конкурсах, акціях, заходах.
Проведено моніторингове дослідження «Що читають наші діти?». За даними проведеного моніторингу виявлено, що найбільше читають учні 3-7 класів, а найменше - старшокласники. Учні 3 – 7 класів люблять читати дитячу літературу (казки, невеликі оповідання). Учні старших класів читають переважно художню літературу за шкільною програмою. В середньому, дівчатка читають набагато більше, ніж хлопчики.
Нова, яскрава, надзвичайно цікава книжкова виставка « Казкова алея» привернула увагу читачів незвичним декорування.
Для першокласників було проведено екскурсію по бібліотеці, по дивовижній книжковій країні. Після екскурсії учні ознайомилися з правилами поведінки у бібліотеці, правилами поводження з книгами, дізналися про те, яку важливу роль відіграє книга в нашому житті. Учні стали активними учасниками вікторини на тему: «У світі української народної казки».
Учні 11 класу стали активними учасниками акції « Зростай із книжкою, малюк». Вони подарували книжки першокласникам школи.
Учні 2-4 класів мали змогу переглянути цікаві відеоролики та презентації « Бібліотека – територія успіху». Для учнів 5 класу проведено читацький марафон « Читаємо без зупинки».
Учні середньої ланки здійснили подорож – екскурсію « Перетворимо весь світ у бібліотеку».
Свої побажання учні школи мали змогу залишити у бібліоскриньці «Залиш своє побажання для бібліотеки».
|